Гарантія від оператора

«Гарантія від оператора» - програма лояльності по заміні абонентського терміналу за рахунок оператора.

Послуга активується через 3 місяці користування абонентом даною «Гарантією від оператора», а також Інтернет послугами оператора OptiCom. Ця послуга дозволяє не очікувати ремонту абонентського терміналу, а також гарантійного сервісу (гарантійний сервіс від виробника – 1 рік).

Цей сервіс, «Гарантія від оператора», немає обмежень за тривалістю!

«Гарантія від оператора» - сплачується щомісячно разом з абонементною платою, згідно вашого тарифного плану.

«Гарантія від оператора» - є продовженням «офіційної гарантії», але за рахунок оператора, що дозволить вам заощадити кошти на придбанні нового абонентського терміналу, оскільки його вартість складає 75 доларів США.

Умови гарантії не розповсюджуються на:

  • оптичні роз’єми;
  • оптичний кабель;
  • мідний кабель, мідні та оптичні роз’єми абонентського терміналу які зазнали механічного пошкодження або забруднення;
  • механічні ушкодження корпусу які стали причиною несправності (встановлюється сервісним центром);
  • попадання вологі;
  • встановлення власного джерела живлення;
  • втручання в програмне забезпечення абонентом;
  • пошкодження заводського опломбування;
  • не додержання експлуатаційних умов використання передбачених виробником;
  • кабеля по за межами будинку – підземні лінії, повітряні, та лінії які мають атмосферний вплив.

У випадку виявлення порушень працівником оператора –абонент позбавляється права використання сервісу «Гарантія від оператора»!

OK